Serviceavtal

Med ett Serviceavtal garanterar vi att vi kan bistå med hjälp inom vissa tidsangivelser och följa kundens anvisningar. Med ”Managed Hosting” så tar vi även ansvar för allt, vi felsöker åt kunden utan att kunden själv behöver ha någon kunskap om felet.

Grundnivå (0:-/månad)

Felanmälan kan göras dygnet runt via epost. Och via telefon på kontorstid (vardagar 8-17).

Inställelsetider:
(Maximal tid till påbörjad felsökning efter felanmälan)

Vardagar 8-17 Omgående
Vardagar 6-8,17-24 Nästkommande arbetsdag
Helgdagar 8-22 Nästkommande arbetsdag
Övriga tider Nästkommande arbetsdag

 

Utökad Support (995:-/månad)

Servern övervakas 24/7/365 med automatiskt larm till jourhavande tekniker. Felanmälan kan även göras 24/7/365.

Inställelsetider:
(Maximal tid till påbörjad felsökning efter felanmälan)

Vardagar 8-17 Omgående
Vardagar 6-8,17-24 1 timme
Helgdagar 8-22 6 timmar
Övriga tider 6 timmar

 

Premium Support (1895:-/månad)

Servern övervakas 24/7/365 med automatiskt larm till jourhavande tekniker. Felanmälan kan även göras 24/7/365.

Inställelsetider:
(Maximal tid till påbörjad felsökning efter felanmälan)

Vardagar 8-17 Omgående
Vardagar 6-8,17-24 1 timme
Helgdagar 8-22 3 timmar
Övriga tider 6 timmar